Il 23 marzo debutta Musica sCortese - Live Contest

Iscrizioni aperte fino al 15 marzo 2024||Prijava je odprta do 15. Marca 2024

ITA - SI

Concorso per giovani musicisti, band e solisti: i partecipanti selezionati si esibiranno live in Bevkov Trg (Nova Gorica) il 23 marzo 2024 dalle ore 17:00.

Konkurenca za mlade glasbenike, skupine in soliste: Izbrani udeleženci bodo nastopili v živo na Bevkovem trgu (Nova Gorica) 23. marca 2024. od 17. ure.

ITA:
Cosa succede quando, dalla polvere dei codici antici, una melodia risuona nelle corde di una chitarra elettrica? Come suonerebbe un madrigale se lo eseguisse un gruppo punk? Quali parole sgorgano dalla penna di un cantautore dei giorni nostri quando ascolta un brano di cinquecento anni fa? Per rispondere a queste domande (e perchè no, porcene altre ancora), invochiamo la creatività e l'estro artistico dei giovani musicisti,  italiani e sloveni. Band e solisti, musicisti provenienti da ogni area dello spettro sonoro dei giorni nostri - dal rock al rap, dal pop al folk, all'elettronica, e chi più ne ha più ne metta - , che si cimentino nella rielaborazione di brani di musica antica!

Dramsam - Centro Giuliano di Musica Antica propone la prima edizione di Musica sCortese, il nuovo contest di rivisitazione dei repertori di musica medievale, parte integrante del festival di musica antica Musica Cortese - Meghinardus. Dramsam invita così le nuove generazioni di musicisti a creare dei brani originali, partendo proprio dalle trascrizioni della musica antica conservata nei codici, un patrimonio ricco di storia, muisca, ed espressione di un sentire che può ancora risuonare col nostro presente.
Il concorso è organizzato in collaborazione con Associazione Examina, che curerà la registrazione di un mini album con i brani del vincitore della finale.
Le iscrizioni sono aperte fino al 15 marzo 2024. La giuria comunicherà la selezione finale entro il 19 marzo e i musicisti selezionati si esibiranno live il 23 marzo2024.
La finale del contest, co-organizzata in collaborazione con Mladinski Center di Nova Gorica, si svolgerà live sul palco di piazza Bevkov a Nova Gorica: il vincitore finale si aggiudica la registrazione del brano in concorso e di altre tre tracce del proprio repertorio, a cura di Associazione Examina.

Regolamento completo, modulo d'iscrizione e tracce da rielaborare sono disponibili qui .
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SI:

Kaj se zgodi, ko iz prahu starodavnih kod v strunah električne kitare zazveni melodija? Kako bi zvenel madrigal, če bi ga izvajala punk skupina? Katere besede pridejo izpod peresa sodobnega kantavtorja, ko posluša pesem izpred petsto let? Da bi odgovorili na ta vprašanja (in zakaj se ne bi vprašali še več), se obračamo na ustvarjalnost in umetniško žilico mladih glasbenikov, tako italijanskih kot slovenskih. Skupine in soliste, glasbenike z vseh področij sodobnega zvočnega spektra - od rocka do rapa, od popa do ljudske glasbe, elektronike pozivamo k predelavi skladb antične glasbe!

Dramsam - Centro Giuliano di Musica Antica predlaga prvo izvedbo novega tekmovanja v  preoblikovanju srednjeveške glasbe -  Musica sCortese, ki je sestavni del festivala stare glasbe Musica Cortese - Meghinardus. Dramsam tako vabi nove generacije glasbenikov, da ustvarijo izvirne skladbe, izhajajoč prav iz prepisov antične glasbe, ohranjene v kodeksih, ki so izraz zgodovinske dediščine - muisca, in izraz občutka, ki lahko še vedno odmeva v naši sedanjosti.
Natečaj organizirajo v sodelovanju z združenjem Associazione Examina, ki bo poskrbelo za snemanje mini albuma s skladbami zmagovalca finala.
Prijave so odprte do 15. marca 2024. Žirija bo končni izbor objavila do 19. marca, izbrani glasbeniki pa bodo v živo nastopili 23. marca 2024.
Finale natečaja, ki ga bomo organizirali v sodelovanju z Mladinskim centrom Nova Gorica, bo potekal v živo na odru na Bevkovem trgu v Novi Gorici: zmagovalca finala bo združenje Associazione Examina nagradilo s snemanjem pesmi, s katero se bodo predstavili na tekmovanju in treh drugih skladb iz njihovega repertoarja.

Celotna pravila, prijavni obrazec in skladbe, ki jih je treba predelati, so na voljo tukaj.

Ti è piaciuto questo articolo? Condividilo.